Grąžinimas ir keitimas
Mūsų parduotuvėje galite grąžinti ir keisti beveik visas prekes.
Pateikti prašymą grąžinti/keisti prekes reikėtų per 14 dienų nuo jos gavimo ar atsiėmimo paštomate datos.
Išimtys: negrąžinamos yra išpakuotos pėdkelnės ir prekės, kurias išpakavus jos tampa netinkamos parduoti dėl higienos reikalavimų.
Reikalavimai grąžinamoms prekėms
Svarbu žinoti, kad prekės atgal nepriimamos, jeigu:
- Grąžinamos prekės netvarkingai sulankstytos, stipriai suglamžytos dėl ko jos praranda prekinę išvaizdą ir tos išvaizdos neįmanoma atstatyti be papildomų pastangų ar investicijų.
- Prekės su atskirtomis etiketėmis ar visai be jų.
- Suplėšyta ar sugadinta pakuotė.
- Prekės išteptos, suplėšytos, su kūno skysčių, kosmetikos ar kitokiomis dėmėmis.
- Prekės su nuplėštomis higieninėmis juostelėmis (taikoma tik prekėms, kurios komplektuojamos su tokia juostele)
- Prekės su bet kokiais kitais pažeidimais, dėl kurių jos praranda prekinę išvaizdą.
Kaip grąžinti ar keisti prekes
- Savo paskyroje spauskite meniu punktą "Grąžinimai"
- Pasirinkite užsakymą
- pažymėkite prekę ar prekes
- pažymėkite ar norėsite grąžinti ar keisti prekes
- Trumpai nurodykite priežastį, keitimo atveju nurodykite prekes į kurias norite keisti.
- spauskite patvirtinimo mygtuką
- Parsisiųskite suformuotą prašymą
- Atsispausdinkite minėtą prašymą ir pridėkite kartu su prekėmis